Muzyka

czwartek, 18 lutego 2016

Smutna Historia od Wojtka

Moja Dziewczyna miała na imię Zuzia bardzo ją kochałem życie bym za nią oddał .
ale ja zobaczyłem ona nawet dla mnie paznokcia by nie złamała .
Leciała na kasę byłem w nią zaślepiony nie widziałem tego a mój brat mnie ostrzegał.
pewnego dnia powiedziałem jej że narazie nie będę mógł jej robić prezentów bo mój tata ma problemy w firmie .
i był ze mną mój kuzyn on jak moja cała rodzina też przy kasie i kiedy sie dowiedziała to odrazu ze mną zerwała i zaczęła podrywać Tomka.
Jak Tomek się spytał czemu ona to zrobiła ona powiedziała ze biedaki nie mają czeka zaoferować a u mnie to chwilowe i kiedy przestanę mieć problemy to do mnie wróci .
ja się zaśmiałem i powiedziałem ze ja nie wrócę do niej i tak sie ta Historia skończyła :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz