Muzyka

sobota, 27 lutego 2016

Historia Marcela

Jak zawsze siedziałem na Instagramie obczajałem ludzi ...
znalazłem bardzo ładną dziewczynę nazywała sie Ancia i skomentowałem jej zdjęcia ( SWEET)
wiecie tak po języku dziewczyn
na 2 dzień paczam a pod moim komentarzem jestem oznaczony i jest napisany nr telefonu pisze zadzwoń dobra to zadzwoniłem i wyłonił się głos anioła
umówiliśmy się na spotkanie w Olsztynie bo oboje nie mieliśmy do niego nie daleko
spotkaliśmy się pod Galerią  i jak myślałem piękna dziewczyna z zielonymi oczami i brązowymi Włosami
i z bardzo pięknym uśmiechem wtedy nie wiedziałem że to będzie miłość mojego życia
podeszłam przywitałem się poszliśmy do Maka i zaczęliśmy opowiadać o sobie i nasze  historie
od tamtej pory spotykaliśmy się codziennie ja miałem samochód ona autobus którym miała 15 min do Olsztyna codziennie o 17 spotykaliśmy się w tym samym miejscu
zostaliśmy parą ja się przeprowadziłem do Olsztyna ..
oświadczyłem się zaraz ślub i za 2 miesiące urodzi mi się piękny syn
to tak dla was dla wiadomości ze nawet osoba poznana na jakimś portalu internetowym może być twoją miłością na cały życia Pozdrawiam Marcel
Ojej jak ja bym tak chciała ..to takie romantyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz