Muzyka

niedziela, 7 lutego 2016

Historia Małgosi

Hej jestem Małgosia Mam chłopaka na Odległość Nazywa się Janusz mamy do siebie 240 km
poznaliśmy się na czatku chyba 3 dni przed sylwestrem .
I w sylwka Janusz wyznał mi że mnie KOCHA a ja byłam  w 7 niebie .
Moje koleżanki nie były za tym żebym z nim chodziła ale ja wiem że to Miłość ale one mi do tej pory nie wierzą .
Bardzo go kocham chociaż przez ten miesiąc i kilka dni się nie spotkaliśmy jeszcze ..
ale mamy zamiar i to nie długo ...
no ale 15 dnii temu zerwaliśmy ze sobą bo nie czuliśmy tego wiecie Kilometry .
płakałam nie chciałam z nikim gadać Koleżanki mówiła ( A NIE MÓWIŁAM)
 ale pewnego dnia kiedy spałam u koleżanki .
Napisał do mnie że cierpi że się zakochał i że chyba ta dziewczyna nie chce go znać ja się spytałam kto to on odpowiedział TY
Jezu jak ja wtedy byłam zaskoczona i szczęśliwa  noi wróciłam do niego wiem że błąd zrobiłam ale co mam zrobić przecież  go kocham .
i do tej pory jesteśmy razem chcemy być razem jak najdłużej ..
Dzięki Gosia że podzieliłaś się z nami tym ja nie popieram Miłość na Odległość ale bądź z nim szczęśliwa jak najdłużej  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz