Muzyka

poniedziałek, 8 lutego 2016

Moja Historia z Gwiazdą Historia Neli

Jest Czwartek Ide na Koncert takiego jednego  nie znanego zespołu bdp w skrócie
nie wiedziałem kim oni są ani nie słyszałam ich  muzyki.
o 19 się zaczął i muzyka fajna oni przystojni .. skacze bawię sie nagle biorą Fanki na scenę i mnie wzięli byłam przy takim  David P trzymał mnie za rękę i patrzył mi w Oczy ..
zakochałam się w nim ( tak) .
noi po tym powiedział mi coś na ucho ale nie zrozumiałam :(
i po 21 było MG wiecie chyba co to .
podeszłam wzięłam autograf i zdjęcie  odchodzę  nagle czuje jak ktoś mnie za rękę ciągnie .
to David Powiedział ( I LOVE YOU ) i pocałował mnie ja nie wiedząc co zrobić zrobiłam to samo
i zaczęliśmy się spotykać potajemnie .
kiedy zostaliśmy parą po 8 dniach David powiadomił chłopaków z zespołu potem dowiedziały się media i przez kilka dni nie mogłam  wyjść z Davidem a nawet z domu a ich fanki mnie nienawidziły
musiałam z tym żyć dla Niego ...
i po kilku miesiącach wszystko ucichło i mogłam się cieszyć związkiem  z Davidem .
teraz jeżdżę po świecie   wymyślam piosenki i bardzo kocham tego ćwoka /
Wow ale to Historia sama chciała bym taką przeżyć życzę wam szczęścia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz