Muzyka

czwartek, 12 listopada 2015

Oglądaliście Papierowe Miasta

jak oglądaliście  papierowe miasta to podoba sytuacja trafiła się mi  a jak nie to ten film opowiada o chłopaku który szukał dziewczyny która zniknęła  .
tylko u mnie tym chłopakiem byłam ja  a tą dziewczyną był chłopak.......Smutne
Szukam i szukam ..............................
i znalazłam ale nie wiem czy dobrze znalazłam wiem  że coś do siebie czujemy to widać...................
ale mi się jeszcze do końca nie odnaleźliśmy ...
ja chce żeby był zazdrosny i mi to trochę wychodzi słodki jest kiedy jest zazdrosny............................
Ale właśnie on chyba to przyjął to tak że on mnie nie interesuje ....................
to on zaczął przestać na mnie uwagę zwracać i spędzać czas z inną ...................
i muszę od nowa szukać ........
to co nas łączyło zniknęło..................
i teraz szukam skazówek jak to naprawić  Może zapomnieć Może pokazać że coś dla mnie znaczy ....
nie wiem ale wiem że kiedyś to odnajdę i będę wiedzieć co robić..................
narazie szukam codziennie o 1 krok dalej ale ciągle za daleko narazie go nie ma nie widziałam się z nim około 3 tygodni.......................
trochę długo ale mam teraz czas żeby wszystko przemyśleć ....................
i to znaleźć
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz