Muzyka

piątek, 11 września 2015

opowiadanie od Chuberta

Byłem z dziewczyną nazywała się angelika .
byliśmy ze sobą 5 lat to była wielka miłość a  zepsuło tą miłość Wakacje w Włoszech
na jej 18 urodziny kupiłem  wakacje właśnie tam zaczęło się romantycznie a skłaczyło zerwaniem ona ze mną zerwała przez 1 Włocha.
To było tak pewnego dnia poszliśmy na plaże a on sprzedawał lody ( tak sprzedawał lody)
ona kupiła od niego Loda i niechcący się wywaliła na niego i dla niego to było przeznaczenie poprosił ją o nr telefonu i później wydzwaniał do niej i pisał sms i pewnego dnia kiedy ja grałem w siatkę ona poszła z nim na kawę .
po 4 godz zacząłem  się martwić  i poszedłem  jej szukać bo telefonu nie odbierała .
Myśląc że jest w hotelu poszedłem tam była ale z nim i to na dodatek w łóżku .
ja po prostu się załamałem dopóki nie spotkałem Karoliny jesteśmy ze sobą już 3 miesiące i bardzo ją kocham.
Dziękuje ci Chubert że podzieliłeś się z nami tym . życzę szczęścia w nowym związku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz