Muzyka

wtorek, 24 listopada 2015

za późno

Każdy z nas ma problemy .. zdajemy sobie sprawę że że paru rzeczy nie da się cofnąć żałować czegoś co się zrobiło albo nie zrobiło .. zakochać się nie potrzebnie albo nie zakochać się
myśleliście kiedyś co by było gdyby ??
chcieliście kiedyś cofnąć czas żeby coś zrobić ?
ja tak miała chyba z 3 razy .
szkoda że nie  można cofnąć czasu bym wiele rzeczy inaczej zrobiła
bym weszła do pokoju i z niego nie wyszła bym usiadła na ławce i  czekała i bym podeszła a nie patrzyła się z okna i teraz mam tego wnioski nie myśl tylko rób  co prawda trzeba myśleć ale nie w miłości widzisz swoją miłość smutną siedząco na ławce PODEJDŹ .....
nie wychodź z pokoju bo zaraz twoja miłość przyjdzie ....
wierzcie ja coś o tym wiem ..
co by było gdybym dawno już powiedziała mu że go kocham miałam tyle sytuacji kiedy byliśmy  sami ... ale ja głupia bałam się a teraz gdy pewnie go wogóle nie zobaczę to mu powiedziałam i co mi z tego nic...
gdy macie sytuacje mówcie to będzie najlepiej bo później możecie go wogóle nie zobaczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz