Muzyka

czwartek, 12 listopada 2015

Historia Magdy

Cześć Opowiem o moim związku z takim Kacprem..............Moim słonkiem
Od 1 Klasy się przyjaźniliśmy  najlepsi przyjaciele spędzaliśmy razem 24/7 godz na dobę
graliśmy w piłkę jedliśmy lody oglądaliśmy Horrory chodziliśmy na plażę wygłupialiśmy  się
aż do 6 klasy  wtedy mi powiedział że mnie kocha a ja zachowałam się ja dwulicowa jędza jąkałam
że my się przyjaźnimy i nie wyobrażam sobie że byśmy byli razem (potem długi rok tego żałowałam bo kochałam go) i od tamtej pory do 2 liceum  nie gadaliśmy udawaliśmy ze  siebie nie znamy i jednego dnia
na imprezie zaczęliśmy ze sobą gadać  poprosiłam go o to siedzieliśmy na huśtawce i powiedziałam że żałuje tego że go kocham że byłam głupia .
Kacper wziął mnie za rękę i powiedział 'wreszcie' czekałem na to Magda pamiętaj że byłaś i jesteś moją pierwszą miłością .
ja się popłakałam i go pocałowałam taka sytuacja
i od 3 lat  jesteśmy w szczęśliwym Związku zaręczeni czekamy na ślub  trzeba być odważnym ja nie wiem co by mnie czekało gdybym wtedy nie zgadała  do odważnych świat należą a miłość jest piękna
Dziękuje Magda że podzieliłaś się tym z nami życzę szczęści udanego ślubu i pociechy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz