Muzyka

czwartek, 10 września 2015

Dawno mnie nie było

Tak wiem  ze dawno mnie nie było ale tyle przeżyłam że nie  miałam ochoty pisać gadać ani wstać z łóżka .
tak co pierwsze zaczął się rok szkolny już trochę do niej chodzimy , trochę dużo się przez nie stało
jak wiecie byłam zakochana i to była odwzajemniona miłość ale się coś zmieniło kiedy on spotkał przyjaciółkę  z dawnych lat .
noi tak się stało że przestaliśmy spędzać razem czas do jednego dnie w tygodniu
on wolał spotykać się z nią bardzo mnie to bolało i nie mogłam tego przeżyć po miesiącu napisał mi sms "musimy się spotkać" ja myślałam że on chce ze mną się spotkać  tak ja zawsze .
ALE SIĘ POMYLIŁAM
spotkaliśmy  się on chciał pogadać o nas powiedział że nadal mnie kocha ale już nie tak i ze mną zerwał . ja się spytałam DLACZEGO
a on przez tą dziewczynę :< imie sorry ale nie moge podać .
i od tamtej pory ja do niego nie odezwałam się co prawda chciał zostać przyjaciółmi ale to jak wszyscy chłopacy ,do tej pory nie odpisuje na sms i na fb muszę  narazie się z tym pogadzić a ten blog pomoże   mi się wyżalić
PAMIĘTAJCIE
wysyłajcie swoje przygody do mnie jeśli chcesz żeby  pojawiły się na blogu
teraz ma  nowy kąp więc postów będzie więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz