Muzyka

czwartek, 2 lipca 2015

Moja Historia

No cóż nadszedł czas żebym opowiedziała swoją Historie .
Poznałam go na Asku .
Zaczęliśmy pisać do siebie pytania i  dostałam takie pytanie czy ma GG bo by chciał mnie poznać bliżej a na asku się nie da no to ja pomyślałam czemu nie.
I mu podałam nasze rozmowy się nie kączyły  Pisaliśmy ze sobą od 8 do 8 .
Po kilku daniach pisania ze sobą  wreście się spotkaliśmy to był czarujący wieczór Poszliśmy na lody potem na plażę .
Po kilku spotkaniach w Parku zdarzyło się coś wrescie Pocałunek Stałam na takim wielkim czymś
podknełam się i spadłam on mnie złapał i wiecie taka romantyczna sytuacja .
Od tamtej pory zostaliśmy parą nie było dnia bez niego w domu sms i skype a ma dworze tylko on
byłam zakochana po uszy .
po 2 miesiącach cudownego związku uciekłam z nim w nocy na impreze ( ja wam nie powiedziałam było 5 lat starszy od demnie )
I było bardzo fajnie tańczyliśmy i inne żeczy.
na koniec powiedział 2 kolegom że by mnie zawieźli do domu . Tylko to nie był mój dom .
Zawieźli mnie do jakiegoś wielkiego lasu gdzie wogóle nie znałam otoczenia.
zawiązali mnie do słupa zaczeli rozbierać wiecie sami co chcieli zrobić nagle przyjeżdża starszy pan zobaczył to.
zadzwonił na policje oni uciekli ten pan mnie rozwiązał a ja ze strachu zaczęłam biec.
I od tamtej pory nie otrzymuje z nim kontaktu .
Tak jakby ciągle z nim jestem bo nie zerwaliśmy ze sobą  bo ja do niego się nie odzywam a  on do mnie.
minął już rok i  od tamtej pory uważam z kim się zadaje i z kim chodzę.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz