Muzyka

czwartek, 2 lipca 2015

1 Miłość

Każdy przeżywa coś takiego jak 1 Miłość Jakie to Wspomnienia
Moją 1 Miłością był chłopak Kacper w 6 Klasie.
Nie znałam go nawet Po imieniu  on mnie też nie znał  strasznie się w nim Kochałam .
Byłam zakochana  po uszy świata poza nim nie widziałam , Było tylko Gadanie o nim pisanie jego imienia i oglądanie jego zdjęć .
No co jeśli go nie znałam tylko z widzenie to jakoś musiałam się pocieszać .
Dużo nad tym myślałam powiedzieć Mamie czy nie (wy byście powiedzieli)
Bo je nie powiedziałam wiedziała to tylko moja Przyjaciółka Ania i tylko Było
Idź zagadaj,napisz mu to,powiedz mu to ,bo ja sama mu powiem.
Ale dzięki ani poszłam zagadałam ale powiedziałam tylko ( Cześć Fajne Buty) i se poszłam
Jaka Wiocha.
Potem Zaprosiłam go na FB to dla mnie był postęp gadałam tylko  ( ja do niego napisze i będziemy całe noce pisać )
NIE TAK NIE BYŁO BAŁAM SIĘ NAPISAĆ GŁUPIE HEJ
Teraz tak siedząc i pisząc to się śmieje  Myślałam że to ten jedyna a po nim była jeszcze 100 i będzie jeszcze więcej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz