Muzyka

czwartek, 2 lipca 2015

Historia Michała

Michał miał 16 Lat Gdy poznał Gosie.(wielka Miłość od 1 spotkania.)
Poznaliśmy się na Koncercie Weekendu.
Bardzo mi zaimponowała tym żę tak bardzo lubi Disco Polo I nie wstydziła się Tańczyć Jak Wariatka Wiedziałem że to Ona że ona to ta jedyna .
Przy piosence Ona Tańczy dla mnie coś mi do głowy głupiego strzeliło  wziąłem ją za rękę i zaczęłam z nią tańczyć  Nie wiedziałem co robię a Gosia Była przestraszona .
Na koniec piosenki Przeprosiłem i Powiedziałem że jest Piękna i chciałem z nią zatańczyć
Ona tak ślicznie się uśmiechnęła.
I te słowa pamiętam do dziś(wiesz co słodki jesteś może Tańczyć tak zawsze)
Zrozumiałem te słowa tak że chce ze mną chodzić i ja głupi powiedziałem
( może pójdziemy jutro do kina )
To było głupie ale się zgodziła Byłem w niebie że te piękne  oczy patrzą na mnie że wogóle się do mnie odezwała .
I tak do dziś jesteśmy razem 2 Lata nadal ja kocham i wiem że to ta jedyna
A ja chciałam dodać że miłość patrowi być piękna  Ale nie zawsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz